Videoarkiv

Hvem arver dig?

...»

Pension

Pensionsopsparing er et ofte debatteret emne både på politisk plan, i medierne og privat. Advokat Troels Wenzel Østergaard har i sit TV-program ”SelskabsAdvokaten” denne gang besøg af professor og tidligere næstformand i Nationalbanken, Michael Møller og Anders Eldrup - bestyrelsesformand i JØP – Juristernes og Økonomernes Pensionskasse, hvor det danske pensionssystem bliver gennemgået....»

...»

Hvad skal man være særligt opmærksom på ved et privat skifte?

Når arvinger vælger selv at stå for skifte af et dødsbo, kaldes det et privat skifte. For at få udleveret ...»

Hvad må man aftale i en ægtepagt?

Hos PrivatretsAdvokaterne får vi af og til henvendelser, der drejer sig om, om man kan stille betingelser ...»

Arveafkald

Arveafkald Arveafkald er, når en arving fraskriver sig retten til at arve, uanset om det sker før (afkald ...»

Indbotestamente